Farkımız

ProAd müşterileri dijital mecralarda yapılan reklam yatırımlarının ölçülebilirlik farkından dolayı diğer mecralardan daha yüksek geri dönüş sağlama potansiyellerinin farkındadır. Internet reklamcılığı sadece en çok ziyaret edilen sitelerde banner yayınlanmasından ibaret değildir. Başarılı dijital kampanyaların olmazsa olmaz adımları vardır:
* Kampanya hedeflerine uygun site seçimi
* Seçilen sitelerde uygun sayfaların seçimi
* Seçilen sayfalarda uygun banner alanlarını tespiti
* Seçilen alana uygun doğru görsel uygulamaların yaratılması
* Kampanyanın teknik olarak sorunsuz işlemesi
* Kampanyanın optimizasyonu
* Kampanya sonu raporlaması
* Kampanya sonu analizi ve çıkartılan dersler


ProAd, müşterilerinin tamamı yukarıdaki hizmetlerden eksiksiz olarak faydalanır. Başarının reçetesi olarak defalarca test ettiğimiz bu adımlar sonucunda, onlarca müşterimiz artan bütçelerle ProAd'la uzun süreli ortaklıklar kurmaya devam ediyorlar.
Internet mecrasındaki farklı ihtiyaçların farkında olan ProAd, müşterilerinin ihtiyaçlarına göre farklı fiyat modelleriyle hizmet vermektedir. Müşteriye özel çözümler de sunan ProAd müşterilerinin en çok yararlandıkları fiyat modelleri şunlardır:
* Sponsorluklar
* Sabit süreli yayınlar
* Gösterim bazlı yayınlar (CPM)
* Form başına yayınlar (CPL)
* Satış başına yayınlar (CPA)
* Affiliate modelleri
* E-mail Pazarlama
* Arama Motoru Reklamcılığı
İnternet reklamcılığı ile klasik tanıtım stratejilerinde yaşanan birçok sorunun aşılabileceğini gören ProAd, Türkiye'deki İnternet kullanımının artmasından çok önce, İnternet reklamcılığı üzerine yatırım yapmış ve bu sektörün uzman isimlerinden biri haline gelmiştir.

İnternet Reklamının Avantajları Nelerdir'

Ucuz Maliyet: Farz edelim ki bisiklet satıyorsunuz. Gazete, televizyon gibi klasik mecralarda yaptığınız reklam harcamalarının nereye gittiğini nasıl ölçebilirsiniz' Örneğin 400.000 Tirajı olan bir gazeteye vereceğiniz bir ilan, o gazeteyi okuyanların ortalama %60 'ı tarafından sayfa ve ilan yoğunluğu arasında fark edilmeyecektir. Fark edenlerin ise büyük çoğunluğu hedef kitlenize dahil olmadıklarından, ilanınızla ilgilenmeyecektir. Yani sizinle ilgilenmeyen ya da sizi fark etmeyen insanlara ulaşmak için de para harcayacaksınız. Oysaki İnternette çok daha düşük bütçeler ile yapacağınız tanıtımlarda; segmentinize uygun sitelere reklam vererek hedef kitleye direkt ulaşılabilirsiniz. Yaratıcı görsel çözümlerle mesajın o siteye gelen herkese ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Küçük bütçelerle sonuç alabilme:
Televizyon ve Gazete Reklamlarına harcanan yüksek maliyetlerin aksine, İnternet'te her bütçeye uygun reklam alternatifi mevcuttur. İnternet reklamlarının çoğu gösterim bazlı fiyatlandırıldığından, değişik bütçeler için değişik alternatifler üretmek mümkündür.



Ölçebilme:
Klasik mecralarda yapılan bir tanıtımın geri dönüşümünü yapmak imkansızdır. Oysa ki İnternet'te yayınlanan bir banner'ın kaç defa gösterildiği, tıklandığı, üyeliğe ya da siparişe döndüğünü takip etmek mümkündür. Direkt satış yapan bir reklam veren, harcadığı reklam maliyetinin ne kadar kar'a döndüğünü hesaplayabilir, reklam kararlarını elindeki datalara göre verebilir. Örneğin bisiklet satan firmamız, verdiği her bannerdan ne kadar sipariş ve kar ettiği ayrı ayrı hesaplayabilir; yapacağı bir sonraki kampanyada hangi sitelerle devam etmek istediğine, geri dönüş rakamlarına göre karar verebilir.

İnteraktivite: İnternet Reklamı müşterilerinizle anında etkileşime girer. Diğer mecralarda olduğu gibi potansiyel müşterilerinizin, markanızı hatırlamasını beklemek zorunda kalmazsınız. Internet'te yapacağınız tanıtımla, kullanıcıları anında sitenize çeker, onlara ürünlerinizle ilgili bilgi verebilir, onları veritabanınıza üye olarak kaydedebilir ve hatta satış yapabilirsiniz. Onlarla diğer mecralardan çok daha etkin bir iletişim kurabilirsiniz - sonuçta gazete ilanında sizi gören de, sizin hakkınızda bilgi almak için internet sitenize gelmektedir. Bu etkileşimle müşterilerinizin markanıza bağlılığını artırabilirsiniz. Tanıtımınızı sadece bannerler'la kısıtlamak zorunda da değilsiniz. Kendi sitenizde sunacağınız içeriklerle, kullanıcılarınızın sitenizde zaman geçirmesini sağlayarak, markanızın değerini arttırabilirsiniz. Örneğin; bisiklet satan firmamız bannerlar ile yönlendirme yaptığı internet sitesinde, çocuk müşterileri için online oyunlar sunabilir ve de çok düşük maliyetlerle marka sempatisini yükseltebilir.
İnternet Kullanıcıları Değerlidir: Türkiye'de internet kullanıcıları, toplam nüfusun %35'ine ulaşmıştır. Bu kesim alım gücü yüksek, eğitimli, çoğu iş ve meslek sahibi ve de tüm reklamverenlerin ulaşmak istediği kesimdir. Türkiye'de İnternet dışında çok az mecra böyle bir müşteri kitlesine hitap etmektedir.

İnternet Reklamları Mailing MSN reklamları CPM ve CPC nedir' İnternet Reklam Fiyatları Haber siteleri reklamları Remarketing Nedir' Arama Motoru Reklamcılığı (SEM) Ad-Server Nedir' Dijital medya satınalma Google Reklamları Online Medya Planlama Banner Tasarımı IAB Türkiye clickTAG Nedir' Tıklama Fiyatları Facebook Reklamları Mobil Kampanya Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Affiliate Marketing Sosyal Medya Yönetimi İnternet Reklam Modelleri İnternet Reklam Paketi